Martina Sjödin

om livet och allt annat

3/11-2010

Kategori:

Hej hej.. :)

Min kropp säger just nu god natt men min hjärna säger, bara en liten stund till, sen kan vi vila en stund.. haha.. :P
Klev upp tio över sju imorse eftersom jag skulle på tandläkarbesök.. ;) haha.. :P
Det gick som det gick.. Tog bort tandsten och knäppte kort på tänderna.. Ska tillbaka på jullovet igen för att kolla min tand som jag slog av för snart två år sedan.. Sjukt att det gått två år sedan jag var i skidbacken med Linnea och hennes syster.. Liften gick sönder eller vad man ska säga, bygeln gick sönder och poff sa det så var min tand avslagen.. haha.. xD 
Så då ska jag tillbaka på jullovet och kolla den.. :P
Efter tandläkarn for jag och mamma tillbaka till Meåfors, var här några timmar sedan halka vi oss iväg till Sollefteå.. Mamma skulle besikta bilen och då tar man ju chansen att gå på stan efter det när man ändå är där.. ;) haha.. :P 
Så då har vi varit där några timmar och sedan for vi hem igen.. Jag satte mig och börja läsa "Blodets röst" tror jag den hette.. Köpte den i Sollefteå och det är fortsättningen på "Skuggvarelser".. Den verkar vara bra.. :P
Som vanligt puttar jag "The Short Second Life of Bree Tanner" åt sidan.. haha.. x) Måste ändå börja om på den när jag inte riktigt har förstått vad som har hänt.. haha.. xD

Nej, nu ska jag ta en frukt och sedan gå och läsa lite..

Hej Svejs..

//Martina.. ;)


Jag vet.. Tarzan är finast i hela världen.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: