Martina Sjödin

om livet och allt annat

4/11-2010

Kategori:

Hej hej..
Torsdag idag.. Snart är den här veckan över också.. :( mycket tråkigt.. Det betyder att man återvänder till Sollefteå och skolan..
Men nu känns det som att man kommer tillbaka med nya krafter.. Och jag saknar mina vänner och alla "äventyr" som vi har på rasterna.. haha.. :P xD Så det är ju lite positivt att komma tillbaka till skolan.. :)
På fredag nästa vecka är vi ledig och då hade pappa tänkt fara till Bollnäs också.. Så då hade jag tänkt följa med han.. Men har inte pratat om det med han än.. ^.^
Men gör det i helgen.. Far till pappa imorron när mamma ändå börjar ett.. Så då ska hon skjutsa ner mig till Sel.. :) Så blir jag där resten av lovet.. Inte många dagar.. Men det är alltid något..
Och om två veckor måste det bli, ska Stina komma och bo hos mig i lägenheten över helgen.. Hennes mamma och pappa skulle bort.. Jag sa att vi kunde ju vara hos pappa eller mamma, men nej, hon ville bo i Sollefteå med mig.. haha.. Jag som har jätte stort också.. ;)
Men det ska bli kul och jag längtar.. :D

Nej, nu har jag inge mer att skriva och mamma blir tokig på mig om jag inte sätter mig och äter med dom nu..
haha.. ;)

Hej Svejs..

//Martina.. ;)


Tarzan och Hugo.. :D haha <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: