Martina Sjödin

om livet och allt annat

5/11-2010

Kategori:

Hej hej..
Fredagkväll och jag sitter o kollar på Idol med pappa och en skål chips och dipp.. haha..
Dollar är ute och busar.. :P
Kom till pappa efter tolv någon gång idag.. Han kom hem någon timme efter bara.. Dollar blev som vanligt jätte glad när han hörde att det var jag som ropa på han.. haha.. :P
När jag såg pappa komma så gick jag ut på bron och ropa på Dollar.. Som skjuten ur en kanon for han över gårn och det är så halt ute och ibland såg han ut som Bambi.. haha.. :P oj oj.. jag trodde han skulle fara på näsan.. :P
Sedan har vi inte gjort så mycket.. Varit och handlat lite.. Så var vi in på nya affären som öppnade igår tror jag.. :)
Sedan när vi kom hem gjorde vi pizza.. Mums.. :D

Vad som händer i helgen vet jag inte.. Tror jag ska ta Dollar och gå en sväng.. Hur det ska gå vet jag inte.. haha..
Men, men nu ska jag fortsätta titta på Idol..
Jag vill att Elin ska sjunga snart.. haha.. :P

Hej Svejs..

//Martina.. ;)


En liten Dollar.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: