Martina Sjödin

om livet och allt annat

Minnen..

Kategori:

sitter och tittar på lite bilder från min gamla mobil och jag ser va mycket minnen som finns.. :D
Här kommer en rejäl bildbomb med typ bara mobilbilder från min gamla mobil.. haha.. :P


Ola på Birsta.. Såg han samma dag som jag var på "The Buddy Holly Musical" eller vad det nu hette med Brolle.. :D Två artister på samma dag, lite glad jag var efter den dagen.. haha.. :P


Haha.. Hugo i pappas peruk och glasögon.. :D


Farfar.. :) Hittade det här i våras eller nåt och hängde upp det på spegeln.. Pappa sa att jag skulle vara rädd om kortet.. Så nu finns farfar bredvid mig varje gång jag går till sängs i Sel.. :)


Vinter för några år sedan.. :) Var ut och knäppte många kort då.. :P


Samma vinter.. :) och som sagt de här är tagna med en mobil kamera, och jag tyckte dom blev ganska bra.. :)


Förra sommaren.. :D 


Robin och Rebecca, i början av sommaren då jag och mamma var ner till Bollnäs och hjälpte till och flytta.. Vi var på ett restaurang och åt.. En trubadur var där och spela och vi körde någon tävling.. Taco buffé var det.. :D Mycket trevlig kväll.. :)


Liseberg.. Klassresan med förra klassen.. :) Gick förbi flera sånna här stjärnor och tänkte flera gånger att jag skulle knäppa kort på en.. Så kom Ted Gärdestad upp och fram med mobilen.. Bästa klassresan någonsin, hade skit kul.. Kommer absolut besöka till Göteborg igen någon gång i framtiden.. :D


Tagen en underbar kväll i stugan.. Där det finns minnen från att jag var liten till där jag är nu.. :D


Ett av dom största minnena som jag aldrig kommer att glömma var den gången Rebecca och Robin sa att dom skulle ha barn.. Jag kommer aldrig glömma den kvällen, jag kommer aldrig glömma dagen då Sam kom och jag kommer aldrig glömma vilken underbar pojke Sam är.. :) <3


En av dom sämre bilderna.. :P
Åren i stallet är oförglömliga.. Jag har lärt mig så otroligt mycket dessa år och jag kan inte säga hur tacksam jag är för att pappa lät några ha hästar hos oss på sommarbete så att jag mitt intresse för ridning kom upp.. :) Jag har alltid gillat hästar men hade aldrig tänkt på att börja rida förens den sommaren då hästarna kom.. :)


Diggiloo.. Jag och pappa satt och kolla vilka som var med på Diggiloo och där var bla. Brolle, Ola, Mojje och en massa andra med.. och jag sa att jag ville fara på det.. Pappa beställde biljetter och flera gånger glömde han att hämta ut dom.. Men till slut.. Vi beställde tre biljetter och tänkte att kanske Rebecca ville följa med.. Men då vare födelsedagsfirande på gång så de kände att de inte ville.. Så jag fråga Stina.. Så jag, pappa och Stina for till Thailändska Paviljongen i Bipsgården och såg på Diggiloo och jag minns att jag sa till pappa att vi måste fara nästa år också.. Men det blev aldrig något i år.. Men om det är nå bra artister nästa år ska jag se till att vi far.. :P haha.. :P

Jag tror detta får sluta detta inlägg.. Kommer kanske fler minnen inlägg framöver.. :P
Nu ska jag gå till mamma och göra henne sällskap.. :)

Hej svejs.. :)

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: