Martina Sjödin

om livet och allt annat

Musik <3

Kategori:

Tog mig en liten paus i pluggandet..
Engelskan är i alla fall klar, håller på att lära mig spanska orden.. Kan alla, men jag tror min hjäna börjar bli alldeles för full.. Jag har för litet minneskort där.. haha.. :P Kunde alla ord, men så börjar jag glömma ett eller två ord.. Så då tar man en paus och lyssnar på musik som jag redan gör sen jag kom hem från skolan men.. haha..
Lyssnar jämt på musik, annars skulle det vara för tyst och har även fixat spotify nu.. haha.. Så nu har jag en massa låtar att lyssna på.. Lyssnar just nu på en grupp som heter Calaisa.. Det är fyra tjejer som är jätte duktig på att sjunga och deras låtar är jätte bra.. :) Lite country stil över deras låtar.. :P Me like it.. ;) haha..
Men, men.. Bonde söker fru går på tv:n, inget att se så jag återgår väl till min musik och pluggandet.. Sedan lägger man sig väl och tittar på Berg flyttar in och Välkommen åter.. har knappt sett dom två programen..

Hej Svejs.. :D

//Martina.. ;)


Calaisa.. Skit duktiga tjejer.. :D



Hört Brolles nya singel "Lovers' Battlefield" än??
As bra låt.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: