Martina Sjödin

om livet och allt annat

Tomt..

Kategori:

Jaha..
Nu är klockan lite över nio.. och jag vet inte vad jag ska göra.. Funderar på att lägga mig och läsa.. :P
Stina har nu farit hem, hon for hem kanske runt fem eller nåt sånt.. :P
Känns jätte tomt utan henne men också väldigt stort.. haha.. :P
Vi flumma runt lite innan hon for hem.. Hon tog dessutom min mobil och skicka en massa saker till Joar.. haha..
Men som tur var fattade Joar att det inte var jag.. haha.. :P

Vad mer??
Har skrivning imorron i svenska.. :P Från halv ett till tjugo över tre.. Vi ska skriva typ en berättelse eller vad man ska säga.. typ en följetong.. och jag kan säga att min hand kommer vara en aning död efteråt.. Men vi slipper ha några lektioner under den dagen.. :P haha.. :P
Men, men.. nu ska jag ta och göra nåt.. :P

Här kommer lite bilder på mig och Stina.. haha..






^.^







Haha.. en sista bild.. sedan lägger jag mig och läser eller nåt.. ;)


<3


Hej Svejs
och
God Natt.. ;)

//Martina.. :D

Kommentarer

  • Stina du vet..x) <3 säger:

    haha..X) <3 Bäst <3 Släng in alla bilder..x) Dom blev ju snygga..(y) HAHA!! x) <3 Tack för en bra helg (L)

    2010-11-22 | 13:00:54
    Bloggadress: http://StinaDetKallasJag.bloggplatsen.se
  • Martina säger:

    svar till Stina:

    lugn bilderna kommer.. Ville inte lägga in alla bilder på en gång.. :P haha.. :P

    Tack desamma.. :P <3

    2010-11-22 | 17:25:50

Kommentera inlägget här: