Martina Sjödin

om livet och allt annat

Världens bästa storasyster.. <3

Kategori:

Kan man beskriva sin storasyster med några andra ord??
Det går nog inte.. :)
Rebecca har funnits och kommer finnas vid min sida vare sig jag vill eller inte.. :) <3

Igår kände jag mig lite nere och tvivlade på om jag skulle kunna klara av naturvetenskap.. Vad jag gjorde där egentligen?? Det här kommer aldrig att gå, sa en liten röst i mitt huvud..
Eller det var väl mest fysiken jag kände att jag aldrig komma klara.. Vi gick genom något som man verkligen inte fattar något av.. En massa formler som man blanda ihop och inte vet när man ska använda dom och allt sånt..
Så jag berätta för Rebecca om det och som svar fick jag en massa uppmuntran och stöd..
Jag kände efter det att jag kommer kunna klara detta om jag verkligen försöker och kämpar.. Jag blev gladare och på bättre humör och jag kände att om jag så misslyckas eller lyckas så kommer min syster alltid finnas och stötta mig och vara stolt över sin lillasyster.. :)

Så jag är glad över att ha Rebecca som storasyster även om det inte syns ibland.. :)


Älskar dig.. <3

//Martina.. ;)

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Puss påre gulli du <3 Va glad jag blir!

    Det här fixar vi.... tillsammans!!!

    Ses på freeedag :D Weeee!

    2010-11-09 | 18:29:46
    Bloggadress: http://bekkiis.webblogg.se/
  • Martina säger:

    svar till Rebecca:

    :D <3

    klart vi gör.. :)

    Längtar till fredag.. :D hoppas inte Dollar river huset bara.. haha.. :P

    2010-11-09 | 18:49:37

Kommentera inlägget här: