Martina Sjödin

om livet och allt annat

12/10-2010

Kategori:

hej hej.. :)

Sitter med den himlade samhällskunskapen.. Prov imorron.. usch.. har även prov i spanska på torsdag, har inte läst ett skit.. (hehe.. oops) xD
Känns som att vi inte gör något annat än läxor.. Okej, visst, jag har valt naturvetenskap, men måste man ha så mycket läxor för det?? Så nästa vecka har vi engelska prov också..
Igår fick vi veta hur det hade gått på fysik provet också.. Det gick faktiskt bättre än vad jag trott, det blev VG.. Jag trodde det skulle bli IG eller nåt sånt. haha.. :P Så jag är riktigt nöjd..
Ikväll äre House och Desperate Housewivies.. Men har inte femman så får titta på House och imorron äre Grey's Anatomy och som sagt så har jag inte femman.. Och jag är så att jag MÅSTE titta på det.. Och jag kan inte titta på datorn.. Det hackar hela tiden bara.. och jag får helt enkelt ett nervsammanbrott på det.. Men då kom jag på att jag kan spela in det på pappas digitalbox.. haha.. :P xD Ibland använder jag det som finns där uppe.. och ibland kan det verka som att det inte är mycket.. haha.. :P

Nej, nu ska jag fortsätta med den "underbara" och "roliga" samhällskunskapen..

Hej Svejs..

//Martina.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: