Martina Sjödin

om livet och allt annat

14/10-2010

Kategori:

Jaa..
Det är torsdag och ikväll är jag ledig.. Ikväll tänker jag inte ens tänka på något skolarbete.. Dessutom är jag helt slut efter gympan..
Vi var ute och joggade och gjorde intervaller och jag känner att jag kan springa längre och längre för varje vecka och när vi sprang intervaller så sprang vi på en grusväg som hade lyktstolpar, eller hur man ska förklara det.. Men i alla fall så skulle vi springa två lyktstoplar och gå tillbaka en, springa två och gå tillbaka en, svårt att förklara, men i alla fall så sprang jag varje gång fram tills Jeanette sa att vi skulle tillbaka till skolan igen..
Jag sprang en bit men sedan gick det inge mer.. Så jag gick resten av vägen tillbaka till skolan.. Jag och Nilaarni gick för oss själva och prata om allt mellan himmel och jord.. 
Men som sagt så är jag jävligt stolt över mig själv att jag lyckades med det där.. För andra kanske det låter jätte lätt, men eftersom jag nästan inte tränat någon kondition sen jag sluta fotbollen så är det inte lätt.. Jag har ju varit ute och gått en del, men inte joggat eller nåt sånt.. Så just att jag lyckades springa förbi dom där lyktstolparna, åsså var det uppförsbacke också.. Det var inte någon jätte brant backe men visst tog det emot lite, åsså blåser det riktigt mycket ute också.. Imorse trodde jag att jag skulle blåsa bort när jag gick till skolan.. :P
Men nu är jag riktigt trött istället.. Skulle kunna gå och lägga mig nu.. :P Men måste hoppa in i duschen först.. Sedan kanske jag lägger mig på rygg en stund..

Imorron äre fredag och då far jag till mammis.. :D
Efter skolan imorron ska jag och Sara vara med varandra.. Vi ska gå på stan en sväng.. Hon skulle till sin mamma imorron och det var ju tur, för då kan vi ju åka med varandra.. Men hon slutar tidigare än mig imorron och då tänkte hon ta den tidiga bussen, men jag lyckades övertala henne.. Jag slutar nämligen kl 12 imorron, och bussen går halv ett från busstation, och det tar 20 minuter att gå ner, och jag brukar alltid ha med mig en massa saker hem.. typ datorn och smutstvätt, så istället för att stressa så tar jag den senare bussen istället. och hon hade ett presentkort på Stil så då kan vi ju gå på stan en sväng.. det är roligare att åka buss om man har någon att åka med och vi har aldrig åkt samma buss förut.. När hon har åkt till sin pappa så har jag åkt till mamma och tvärtom.. Men nu var det så precis.. haha.. :P Så det ska bli kul.. :)

Nej, nu ska jag gå och duscha.. :P

Hej Svejs..

//Martina


Tarzan och Dollar.. :D haha.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: