Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/10-2010

Kategori:

Hej..
Idag är det fredag, och det var ju meningen att Sara skulle vara med mig just nu, men så igår hade hon fått jätte ont i käken, och idag hade hon väl haft lika ont, så hon var hemma.. Hon hade gått till tandläkaren hemma i Ramsele och sedan hade hon fått fare hit till Sollefteå.. och då tänkte jag "yea, då kan jag åka med henne"
meen så vart det inte.. Hennes lillasyster hade ingen nyckel så hon kom inte in, så dom var tvungen att fara.. Så nu måste jag åka den där tråkiga bussen själv.. -.-''
Gillar inte att åka buss.. haha.. Det går, men jag gillar det inte.. :P
Så nu ska jag packa och sedan inte göra något fram tills bussen går..
Vad som händer i helgen vet jag inte.. :P

Hej svejs.. :)

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: