Martina Sjödin

om livet och allt annat

20/10-2010

Kategori:

hejsan svejsan.. :P

Idag är den den 20 och det betyder att det är precis en månad kvar tills Stina kommer och bor här med mig i lägenheten.. :P haha.. det ska bli kuuul.. ;) jag längtar.. vad vi ska hitta på vet jag inte.. gå på stan eller nåt. :P
Har inte nog inte mycket mer att berätta..
Jo, det snöade imorse men nu är den borta och jag fick veta idag att det har snöat ganska mycket i Ramsele också.. :(
Jag vill hem.. haha.. :P men två dagar till sedan får jag åka hem.. Till helgen far jag till pappa också.. :D
resten av kvällen blir det till att läsa engelska.. Sedan måste jag ta och diska.. Kanske dra en repa med dammsugaren också.. haha.. :P

Hej svejs..

//Martina.. ;)


Dollar och Tarzan.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: