Martina Sjödin

om livet och allt annat

23/10-2010

Kategori:

Hej hej.. :)

Var nyss ute en sväng och knäppte lite kort.. :P Dollar följde med ut och är fortfarande ute.. haha.. :P
Vad som händer under resten av dagen vet jag inte än.. Jag ska läsa på till provet på tisdag och sedan vet jag inte.. Är nog ensam hemma ett par timmar till.. :P
Igår gjorde vi inte så mycket.. Vi kika på Idol och sedan gick vi och la oss..
Imorse kom pappa upp med Dollar när han skulle ut i skogen och jaga, och som vanligt kröp Dollar under mitt täcke och la sig och sov där.. haha.. vet inte varför han gör det.. Han har liksom bara börjat göra det.. xD ^.^


Kommer några bilder jag knäppt ute idag.. :)


Dollar.. :)


:)




Tarzan.. :D


Ja, jag har nog inte så mycket mer att berätta.. :)

Hej svejs..

//Martina.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: