Martina Sjödin

om livet och allt annat

25/10-2010

Kategori:

Hej hej..
Idag är humöret på topp.. haha.. vet inte varför.. Men det känns bara så.. :P
Har nyss tagit mig ett litet städ ryck.. Diskat och dammsugit.. Nu ser lägenheten bra ut igen.. haha.. :P
Och alla mina saker på datorn är tillbaka också.. Eller dom kom tillbaka igår.. Eftersom jag trodde att alla saker var borta laddade jag ner msn igen och när det var klart så stod det att man skulle starta om datorn, så jag gjorde det och sedan när jag tryckte på min användare så var allt tillbaka.. haha.. :P Jag var väldigt förvirrad men ändå glad.. haha.. :P
Så nu är allt tillbaka i sin ordning.. ;)

I helgen hände inte så mycket..
Lördag och söndag var pappa ute och jaga..
På lördags eftermiddagen/kvällen var vi bort till Sture och Gudrun och åt lite smörgåstårta och så..
På söndagen gjorde vi inte så mycket.. Jag satt och läste idrott och hälsa.. Och pappa var ut och leta Tarzan.. xD Han hade väl stuckit en sväng under jakten, sen när han kom hem gjorde vi inte mycket. jag busa med Dollar.. haha.. Och gud va jag har skrattat åt Dollar.. När jag kastade iväg grisen har han farit in i stolar, i väggen, i byrån och halkat omkull flera gånger.. hahaha..
Så det har varit en rolig helg.. :)

Nu ska jag ta och äta lite och sedan gå till skolan.. Var ingen god mat på skolan idag.. haha.. :P

Hej svejs..

//Martina.. ;)


Ja, jag vet.. Han är lite udda.. Måste vara efter alla gånger han slagit huvet i bordet.. xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: