Martina Sjödin

om livet och allt annat

28/10-2010

Kategori:

hej hej hallå..
Känner mig mer död än levande just nu.. Mina ben vill nästan inte bära upp mig.. haha.. :P
Hade Cooper test idag, som är ett konditionstest.. Vi sprang typ 2.4 km.. Själv sprang jag på 18 minuter vilket jag är nöjd över, men när jag nästan var tillbaka på skolan vägrade min kropp att springa, men jag sa till mig själv:
"för i helvete Martina, du är snart hemma, nu ska jag faaan spurta hem..." haha.. så peppar jag mig själv.. ;)
Hade även matte prov idag och det gick ju sådär.. Jag hoppas på godkänt i alla fall.. :P
Fick även reda på vårat Samhällsprov och engelska prov i veckan..
På samhällsprovet fick jag VG vilket jag är riktigt nöjd över.. och på engelskan blev det G, men det är bättre än IG i alla fall..
Så länge man är godkänd så är jag nöjd.. Mer krav har jag inte.. Visst, man vill ju ha så högt som möjligt, men Godkänd är ju helt okej det också.. Så jag är helt nöjd med mina prov.. ;)
Vad mer??
Far till mamma imorron på eftermiddagen.. Hon slutar fyra så det blir den sena bussen.. ;) Blir där ett par dagar.. :) Har även tänk försöka träna lite mer på lovet än vad jag gjort.. haha.. :P Men vi får se hur det går.. Vad annars ska man göra i Meåfors.. haha.. xD

Nej, nu ska jag kolla på fysiken och även duscha..

Hej svejs..

//Martina.. ;)


Snart får man komma hem till snön om den ligger kvar.. haha.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: