Martina Sjödin

om livet och allt annat

5/10-2010

Kategori:

Hej hej..
Idag äre tisdag.. :P och jag är en aning less på mig själv.. höll på att skriva ett inlägg när jag på något sätt lyckades trycka bort det.. men det är bara att börja om.. :P

I fredags for vi ju till Bollnäs.. Stannade till i Birsta och köpte en ny skolväska till mig, åsså fikade vi lite..
Kom till Bollnäs runt 17-18.. åt lite sedan for vi och bowla..
Jag hamnade sist.. Robin vann, Mikaela kom tvåa och Johan kom trea.. (Mikaela och Johan är vänner till Rebecca och Robin)
Jag hamnade i den där rännan fler gånger än vad jag träffa käglorna.. haha.. :P
Efter bowlingen for vi hem och titta lite på tv, sedan la vi oss och sov.. :P
På lördagen vaknade jag av en liten Sam.. så jag kände att jga inte skulle kunna somna så klev upp och var med han och mamma.. :P
När Rebecca och Robin vaknat så for vi på Karlssons och Dollar Store en sväng.. Så fikade vi på Krokanen.. Jag, mamma och Anders for och handla lite..
När vi kom tillbaka till Rebecca och Robin så läste jag en stund, Robin for på någon personalfest och sedan gick jag ut med hundarna.. När jag kom tillbaka så var maten nästan klar.. Inbakad fläskfilé (mums) och championstuvning (blää)
Sam fick en mumsmums till efterrätt vilket resulterade att han var som en duracell kanin på kvällen.. haha.. Han sprang fram och tillbaka, hit och dit, fram och tillbaka genom lägenheten.. haha..
När Sam till slut lyckats somna så plockade vi fram sällskapsspel och satt resten av kvällen, det bjöds på mycket skratt och Rebecca skratta så mycket så tårarna rann.. haha.. Klockan var nästan tolv när vi la oss och sov.. :P
På söndag så for jag, mamma pch Anders hem.. Vi stannade i Birsta.. Var in på Ikea, och åt lite, sedan köpte vi lite små saker.. For sedan upp till Bauhaus.. men jag gick in på MediaMarkt.. Köpte två filmer där.. :P For på Ica Maxi och Jula innan vi for hem igen.. :P
När jag kom till Sollefteå så började jag med att diska och stöka lite.. Sedan la jag mig och spela lite playstation och tittade sedan på en av filmerna..

Bilderna lånade från Rebecca..


Bowling



"Snyggaste" Sam äter en mumsmums.. haha.. :P


Rebecca och Sam myser på madrassen.. haha.. :P



Percy Jackson - Kampen om åskviggen
Sjuukt bra film.. Jag rekomenderar den verkligen.. :D
Köpte den och

The Blind Side

Också en riktigt bra film.. Rekomenderar även att se den.. :)


Nej, nu har jag lite läxor att göra.. har prov i fysik på fredag också..

Hej Svejs.. :)

//Martina

Kommentarer

  • Zoofie säger:

    Hihi, den är grym :)



    Vad går du förresten nu? :)

    2010-10-05 | 23:22:53
    Bloggadress: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här: