Martina Sjödin

om livet och allt annat

9/10-2010

Kategori:

Hej hej..

Sitter i min ensamhet igen.. :P haha..
Kom till pappa igår.. Kom hem före han, men när han kom hem så for vi och handla och inne på affären säger han att det kommer mycket folk till oss i helgen. Jag fattade ingenting, så jag var ju tvungen att fråga:
"Vadå för människor?"
"Ja, hela jaktlaget känns det som."
"Menar du Sven-Erik och dom eller?"
"Ja, Sven-Erik, Jonas, Joar, Roger......."
Så räknade han upp en massa personer.
Och jag kan ju säga att det blev verkligen fullt hus.. Men som tur är sover inte alla här.. Utan några sover borta i pappas jaktstuga, som jag kallar den.. haha.. :P
Så igår kväll tittade jag och Joar på Idol.. och jag kan ju säga att Elin är oslagbar.. :D Hon var skit bra.. Flera andra var också bra.. men jag hejar på Elin.. haha.. :P Och hon gick ju vidare så inga sura miner alls.. :P

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte än.. Jag håller på att tvätta lite kläder just nu.. Men hann tvätta nästan allt igår så det blev bara en maskin idag.. Vilket är skönt.. Då kan det få hänga och torka i helgen.. :P
Men annars äre nog lite läxor som står på schemat. har två prov till veckan.. Spanska och Samhälle, så det är nog bara att plugga på.. haha.. :P Hade fysik prov igår också, och det kändes ju gå sådär.. Så länge jag är godkänd så är jag nöjd.. :)



Bild som jag knäppte förra året, och redigerade den lite på datorn.. haha.. :P xD
Det är ju höst så.. xD

Nej, nu ska jag göra lite nytta.. :D

Hej svejs..

//Martina.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: