Martina Sjödin

om livet och allt annat

Allt är borta!!! :O

Kategori:

Hej hej..
Är riktigt less just nu..
Jag har nyss kommit till Sollefteå..
Det första jag gjorde var att ta fram datorn.. Tänkte jag skulle ha lite musik när jag går och plockar lite här.. Så medan jag väntar på att datorn startar så går jag runt och lägger in kläder i garberoben och så.. Så när jag tryckt på min användare på datorn så är det ingen Dollar som bakrund på datorn.. Utan det är den där "starbakrunden" eller vad jag ska kalla den.. Det står datorns namn och den är ful och allt.. Men i alla fall så måste jag ju sätta mig och kolla vad som är fel.. Så går jag in på mina dokument och klickar på mina bilder, vad ser jag??
INGENTING..
Inga av mina bilder är där, jag klickar på min musik, ingen musik.. Jag klickar vidare på mina dokument.. Ingenting.. Allt är helt spårlöst borta.. Jag är lite sur eller lite jag är skit förbannad, har lust att kast ut datorn genom fönstret, för jag hade lagt in jätte mycket bilder på Dollar och Sam och en massa annat, som jag inte har någon annanstans och jag har tagit bort dom från minneskortet på kameran också för att kunna ha plats med andra bilder..
Eller jag tror jag blev mer chockad över det för att jag har ju inte använt datorn på hela helgen utan jag har använt pappas.. Kan inte fatta vad det är.. Allt som jag någonsin har haft på den här datorn är borta..

Aa, ska titta vidare..

Hej svejs..

//Martina


Som tur finns bilder som jag lagt upp här kvar.. ;) fick bli en bild jag redan lagt upp.. haha.. xD  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: