Martina Sjödin

om livet och allt annat

Dansfeber

Kategori:

JAAAAA!!!!
Tobbe och Marko tog hem vinnartiteln i Dansfeber.. haha.. :P dom var ju bara för härliga.. haha.. :P
Jag gillade dom.. :P xD


Haha.. :P

Under kvällen hände inte så mycket.. Eller jo, jag sa till mamma att jag tyckte att Pistvakt skulle ha vare med i dansfeber.. Men då sa hon att det skulle ha varit lite orättvist eftersom dom har dansat så mycket.. Så sa hon även att dom har ju också kört Dirty Dancing, och det var föresten Time of My Life låten hette.. haha.. :P men i alla fall så sa hon att det var Eva-Lena och Jan E som dansade. Men då sa jag att det var Olle, men mamma var dö säker på att det var Jan E, men jag gav mig inte heller, för jag visste att det var Olle.. haha.. :P Men gav sig inte, utan sa hela tiden att det var Jan E, så till slut var jag tvungen att googla på det bara för att bevisa vem som hade rätt.. haha.. :P Och vem vare som hade rätt.. Jo jag.. haha.. :P ;)
Vad som händer nu vet jag inte.. :P Ska väl gå och kika på tv en stund till med mamma och Anders.. Känner att det var väldigt varmt här i köket.. haha.. :P

Hej svejs.. :D

//Martina.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: