Martina Sjödin

om livet och allt annat

Dollar 6 månader.. <3

Kategori:

Hihi..
Idag blir Dollar 6 månader.. :D
För en liten, liten stund sen låg han ute i hallen och lekte med Grisen.. Det pep för fullt här.. :P Men han hoppade precis upp i soffan och la sig.. haha.. :P En stunds lek och sedan blir det soffläge.. Precis som det ska vara.. :D
Idag när jag kom hem så möttes jag av Dollar.. haha.. Vi var ute en stund och han fick en av krokodilerna ute.. Och Tarzan fick sitt ben, så efter jag ahde varit och gett Tarzan sitt ben så ser jag att Dollar springer till en buske på framsidan.. Först trodde jag att han skulle krypa under, så jag ropa:
"Dollar det där kommer inte att gå"
Men så höll han på en stund och sedan fattade jag.. Han grävde ner krokodilen.. haha.. :P
Han är bra lustig den där Dollar.. ;)I

Imorgon ska jag och Dollar vara hemma ensamma.. :) Pappa ska ut och jaga en sväng.. :P Jag måste plugga lite.. Har prov på tisdag i Idrott och Hälsa, eller vad man ska säga.. Det handlade om typ våran syresättning och  om konditionsträning.. :P
Ska även ut och knäppa lite kort hade jag tänkt.. Det är bra mycket mer snö här än vad det var i Sollefteå.. Haha.. :P 
Ikväll ska vi kolla på Idol också.. och jag hörde på Förkväll idag att Alice hoppat av.. :O Det var lite överraskande.. Hon var faktiskt riktigt duktig.. Men jag håller fortfarande på Elin, hoppas hon inte åker ut ikväll.. :P

Nej, nu ska jag lägga mig med "Gåtornas Palats" har snart läst ut den och som sagt jag rekomendrar den stark.. Huur bra som helst..
Men, men.. ska ta och se om tvättmaskin är klar och sedan läsa.. haha..

Hej svejs..

//Martina.. ;)


Dollar 6 månader.. :D


Söta Dollar.. :D


Näääe.. Min hund är inte knasig.. ^.^


^ .^


Den här bliden får avsluta inlägget.. :D haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: