Martina Sjödin

om livet och allt annat

Inget House :o

Kategori:

Ligger på golvet och läser Samhälle och har tvn på.. Så hör jag att Äntligen hemma och House har en liten paus den här veckan.. Min koncentration hamnade på tvn och då kom jag ju på..
Det är ju fotboll ikväll.. Sverige - Holland..
varför kunde det inte ha varit igår eller imorron för, då det inte går nåt intresant på tvn ändå.. haha.. :P
aja, då kommer jag kunna koncentrera mig på samhällskunskapen eftersom jag inte är nå intreserad alls av fotboll.. Spelade när jag var liten, men sedan tog intresset slut, vet inte ens om det varit något riktigt intresse, de sista åren innan jag slutade tyckte jag att fotboll inte var så jätte kul längre, och till slut så  slutade jag, och jag hade hunnit rida ganska länge då också, och det tog väl över lite grann.. :)

men nu kan jag inte sitta här.. Har prov imorron.. måste koncentrera mig på det.. :D

Hej svejs..

//Martina.. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: