Martina Sjödin

om livet och allt annat

Snart sprängs mitt huvud

Kategori:

och det är sant..
Jag tror att jag aldrig har känt mig så här tung i huvudet som jag gör nu..
Hela veckan har jag sutte och pluggat dag in och dag ut känns det som.. Har kommit in i en liten rutin..
Kommer hem från skolan runt tio över fyra.. Sätter på tvn och kollar på That's 70 show, till klockan fem.. under tiden äter jag och sitter framför datorn.. Sedan när förkväll börjar brukar jag sitta och plugga.. Förkväll är inget som intreserar mig så jätte mycket.. Så jag sitter och pluggar under Förkväll och Nyheterna.. Sedan kan jag ta en liten paus medans det är Halv åtta hos mig.. Sedan fortsätter jag att plugga, och runt 9-halv tio brukar jag bli trött så antingen sätter jag mig framför datorn eller så går jag och lägger mig..
Och just nu har jag gjort klart engelskan.. Nu är det bara spanskan kvar..
Jag längtar till imorron efter skolan.. Då är spanska provet ur vägen och på kvällen kan jag bara slappa.. Torsdagar är som min lediga dag.. Då struntar jag i läxorna och kanske städar lite i lägenheten.. 
Om det inte skulle hända att jag har ett prov eller läxförhör på fredagen, med det är då de.. :P

Nu är det Bonde söker fru och det är nog det sämsta program som finns.. Då passar det ju bra att fortsätta plugga.. Även om mitt huvud bara snurrar känns det som så måste jag plugga.. Jag vill inte och tänker inte få mitt första IG nu.. så det är bara att kämpa på.. Men jag tror att det mesta sitter nu faktiskt.. men det brukar alltid kännas bra dagen innan, åsså när man sitter och har provet framför sig så känner man sig som ett frågetecken.. xD
Men nu ska jag fortsätta med spanskan.. :)

Hej svejs..

//Martina.. :D



Som vanligt blir det en bild på Dollar.. :)

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Du är så otroligt duktig! =)

    Kämpa på! Det här klarar du!



    Kramar

    2010-10-14 | 15:55:39
    Bloggadress: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: