Martina Sjödin

om livet och allt annat

Trött och slut

Kategori:

Det kan man verkligen säga att jag är..
Har ont i huvudet och är trött som en gris.. Har stor lust att krypa ner under täcket och stanna där resten av veckan.. Jag har verkligen ingen ork att göra några läxor.. Men som sagt, det är ett som måste göras.. Har matte prov på torsdag, en engelska läxa till torsdag också, så ska vi läsa en spanska bok på spanskan och den är inte tjock och verkar vara lätt läst, om man kunde förstå vad som står i den.. Så ska vi även låna en bok imorron på engelska.. Och jag har aldrig läst en bok på engelska förut, så vi får se hur det går.. Även om engelska är lättare att förstå än spanska, men ändå.. Har verkligen ingen lust till något.. Usch, usch..
Får tänka på att det är snart lov och då ska jag verkligen vila upp mihg riktigt ordentligt och komma tillbaka till skolan med nya krafter.. :)

Nu ska jag försöka ta tag i läxorna.. :)

Hej svejs..

//Martina.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: