Martina Sjödin

om livet och allt annat

10/9-2010

Kategori:

Hej hej..
Nu sitter jag i Sel igen..
Har varit hemma en stund.. :P Känns skönt att få komma hem.. :P men ingen Dollar kom och hälsa på mig..
Gubbarna är ute och spårar en älg och då var dom inte hemma när jag kom, så sitter här i min ensamhet och tittar på tv.. hahaha.. :P Joar var nyss in och hämta några batterin sen försvann han igen.. haha.. :P Dom har fullt upp.. :P
Idag hade jag bara två lektioner.. Slutade elva.. Men stannade kvar på skolan någon timme till.. Åt lunch med Sara och Emily, sedan gick dom två på lektion..
Vi hade fysik labb den här veckan och då är vi halvklass.. Så jag gick upp på biblioteket och lånade mig en bok och satt och läste tills dom slutade.. Sedan gick jag och Sara ner på stan och jag inhandlade mig ett par byxor, ett linne och en skjorta på Lindex, och ett skärp på Kappahl.. :P haha.. :P
Sedan gick hon och träffa sin pappa och jag gick hem och packa och städade lite innan jag gick till bussen.. 
Och nu sitter jag här i Sel..
Vad som händer ikväll har jag inte kommit på än.. Titta på tv.. Men tro jag ska läsa lite i boken jag låna idag på bibblan.. :P

Nej, nu ska jag hitta på något annat.. :P

Hej svejs..

//Martina




En liten bit av skjortan jag köpte idag.. haha.. :P ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: