Martina Sjödin

om livet och allt annat

11/9-2010

Kategori:

God Morgon..

Vaknade för ungefär en timme sedan.. Men som vanligt vaknade jag av en liten underbar hund som heter Dollar som kommer in i mitt rum och ska upp i sängen.. :) Jag blir inge sur nu, jag blir bara glad och tycker det är mysigt att ha han i sängen.. :) Han är så söt..
Imorse hörde jag att han kom upp för trappen. Så jag tänkte, nu kommer Dollar.. Så hör jag att han kommer in i mitt rum,(jag hade dörren öppen) så ställer han sig nedanför sängen och tittar på mig, så säger jag:
"Hej Dollar" då ska han komma upp i sängen.. Men det är de, att han kan hoppa upp i sängen själv, men han gör det inte utan istället ställer han sig med framtassarna på sängkanten och väntar på att jag ska lyfta upp honom.. :) och sedan kryper han under täcket och lägger sig och sover.. :) Så gör han inte hos pappa.. haha.. där hoppar han bara upp i sängen och lägger sig.. haha..
Så imorse myste vi lite och sedan klev jag upp..
så hamnade jag här framför datorn på något konstigt sätt.. haha.. :P
Har suttit och fixat lite med bloggen och som ni ser har jag ändrat lite.. haha.. :P
Men, men.. idag måste jag slänga in lite kläder i tvättmaskin och även plugga engelska.. haha.. :P
Idag eller imorgon minns inte vad pappa sa, blir det full fart på lägdan igen.. Korna kommer nämligen hit och jag undrar hur det kommer gå med Dollar då, för han kommer garanterat fara iväg till dom.. men som jag brukar säga:
"Det är pappa hund, det är han som uppfostrat Dollar, inte jag, jag är oskyldig.." haha.. :P
Nej, men nu ska jag lägga in kläder i tvättmaskin och sedan sätta mig med engelska läxa..

Hej svejs..

//Martina


Kommentarer


Kommentera inlägget här: