Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/9-2010

Kategori:

Hej hej..

Idag är en mycket speciell dag.. Det är nämligen den här dagen som det är precis ett år sedan som Sam kom till världen..
Jag kan inte tänka mig att ett helt år sedan som Sam kom ur Rebecca.. haha..
Den 14 september 2009, runt halv fyra, kommer jag genom dörren och hör mammas röst i köket..
"Nu Martina är det spännande"
och jag fattade direkt om vad hon prata och sa:
"Har hon farit in?"
"Ja, runt elva-tolv fick jag sms om att dom var på sjukhuset"
eller om dom var på väg.. haha..
Jag och mamma gick bara och vänta på att vi skulle få besked.. Så vi väntade och väntade hela kvällen och lite då och då fick vi sms från Robin om hur det gick.. När klockan började bli mycket så gick jag och la mig.. Mamma frågade om jag ville att hon skulle väcka mig när hon fått veta eller vänta tills på morgonen när jag vaknade.. Jag ville ju såklart veta på en gång hon fick veta..
Så, tro om det var runt fyra-fem på morgonen så sticker mamma in huvudet i mitt rum och säger att Rebecca och Robin fått en pojke.. Jag blev överlycklig, och kunde knappt somna om efter det..
Det första jag gjorde när jag klev upp var att berätta för Helin om att Rebecca hade fått Sam..
Sedan gick jag runt med ett stort leende på läpparna den dagen..

Och nu har det gått ett helt år sedan han kom till världen.. Det känns helt sjukt.. Men så mycket som hänt.. Lite trist att det är en bit mellan oss. Men då är det bara roligare när dom kommer hem.. :P
Han blir bara sötare och sötare och bara roligare och roligare.. haha..


En liten Sam..





Sam 2 månader




Bus Sam.. haha




Finaste Sam.. :)




Haha.. Älskar den här bilden.. :D Riktigt litet busfrö.. :)



Sam 1 år.. :)


Bilderna är lånade från Rebecca.. haha.. :P

Nej, nu måste jag börja med studierna..


Hej Svejs..


//Martina

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Sam hälsar att moster är den bästaste i världen <3

    Snart ses vi!



    Stor kram

    2010-09-15 | 18:43:47
    Bloggadress: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: