Martina Sjödin

om livet och allt annat

17/9-2010

Kategori:

Hej hej..
Fredag idag.. Hade två lektioner idag..
Regnat hela dagen.. Men det hade slutat när jag gick hem och det var skönt, men nu hörde jag att det smattrade mot fönstret så det har antaglingen börjat igen..
Den här veckan har varit lika rolig som alla de andra.. Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket på skolan som jag gjort under de här veckorna jag gått på GB.. Allt är ju såklart tack vare de underbara vänner som jag fått..
Vi skrattar, och pratar, skrattar lite mer och sedan kan vi lugna ner oss.. Haha.. men så går det en stund och vi börjar igen.. Jag är så glad att jag träffade dom.. :)

Vad som händer i helgen vet jag inte.. Anders mamma och pappa skulle komma till Meåfors i helgen i alla fall, och jag kan ju säga att jag är lite små nervös.. För jag har aldrig träffat dom förut och ja.. haha.. Men, men, en sak som jag är säker på är att jag måste göra lite läxa.. haha..
Som tur är har mamma flyttat sitt bredband till Meåfors nu, så nu är jag fri Anders sega icke bredband som han har.. haha..
Men, men..

Nu måste jag börja packa ner kläder som ska tvättas.. :P


Hej Svejs.. :)

//Martina


Fick bli en bild på min underbara bebis.. :D saknar han.. :( <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: