Martina Sjödin

om livet och allt annat

18/9-2010

Kategori:

Hej hej..

Det är Lördag och jag sitter i Meåfors.. haha.. :P Vad som kommer hända idag har jag ingen aning om.. Jag vet inte om jag ska försöka göra lite läxa eller så.. haha.. :P Anders mamma och pappa är här även hans syster och hennes kille och hennes pojkar också..
Riktigt trevliga allihop.. :)
Sov i nya huset inatt i mitt rum.. Myys.. Men jag skulle vilja ha valt tapeter själv, men fick jag det? nääe.. Men, men.. Nu är det som det är.. Börjar bli van dom men som sagt.. Andra tapeter och rummet skull ha varit perfekt.. 

Tittade på Armageddon innan jag somna igår men såg inte klart den så tittade på den imorse..
SJUKT bra film, har sett den ett antal gånger och grinar som en bebis varje gång jag ser den.. 
Ikväll blir det en annan film som man inte grinar åt.. haha.. :P

Nej, nu kan jag inte sitta här nå mer.. 


Hej Svejs.. :)

//Martina


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: