Martina Sjödin

om livet och allt annat

20/9-2010

Kategori:

Hej hej..
Måndag igen.. Börjar som vanligt halv ett på måndagar.. :P
Helgen har varit jätte rolig.. :) Alla var jätte trevliga.. Tog emot lite att åka tillbaka till Sollefteå, men men.. Jag hade kul här också.. Satt och prata med Helin på msn.. Och det var nog det roligaste jag gjort.. Vi satt och prata om allt mellan himmel och jord.. Just då, kändes det som att hon inte var flera, flera mil bort utan bara några meter bort.. Vi prata som sagt om allt mellan himmel och jord.. Just då kände jag vad stor saknaden är.. Hon har ju alltid varit en av mina bästa vänner jag någonsin haft. Vi har ju gjort nästan allt tillsammans.. Vi har varit i stallet tillsammans, vi har hängt ihop i vårt och torrt, och vi har haft våra bråk med varandra, men blivit vänner nästan lika fort.. Precis som det ska vara.. Även om jag fått underbara vänner på skolan så är det ändå någon som fattas.. Vi satt och prata fram till halv elva- elva, jag ville verkligen inte sluta prata med hon.. Vi kan sitta och prata om allt utan att tveka om nåt.. Jag vet att hon förstår mig, för det mesta, och jag vet att jag förstår henne.. :) Men till sist var jag så trött att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna så det var dags att krypa ner i sängen..
helin och jaag
Jag och Helin för nåt år sedan nere på Voga..

Jag är sten säker på att jag och Helin kommer vara bästa vänner hela livet ut.. :)
Saknar Dig Helin.. :)

Valet då, hur sjutton kunde Sverige Demokraterna komme in i Riksdagen?? Ingen gillar dom ju, inte ens de andra partierna.. Hur ska detta gå?? Äre nå jävla rasister som röstat på dom eller? Jag är chockad över att dom kom in, och det är säkert resten av Sverige också.. Jisses.. Jag skiter i vem som vann, men att SD kom in i riksdagen är sjukt.. -.-''
aja, vi får väl se hur det går.. Men nu måste jag göra mig iordning och bege mig mot skolan.. :P

Hej Svejs..

//Martina


Kommentarer

  • kajsa säger:

    fin bild martina! :)

    2010-09-26 | 14:45:45

Kommentera inlägget här: