Martina Sjödin

om livet och allt annat

28/9-2010

Kategori:

Hej hej..
Jag har inte så mycket att berätta om idag..
Har mycket läxor.. men det känns som att vi har så mycket så man inte vet vad man ska göra, och då ligger dom bara, oöppnade.. haha.. :P
Idag busade jag mycket med Emily på skolan.. haha.. det var kuul.. :D Men jag kan säga att jag var nog värst på matte lektionen.. haha.. :P Men, men.. Ikväll äre Idol och House.. wiie..
Och på fredag far jag, mamma och Anders till Bollnäs en sväng och hämtar Rebeccas gamla säng som jag ska ha i mitt nya rum i Meåfors.. haha.. :P ska knäppa kort på det och lägga in så fort det är riktigt klart så att man vill visa det.. haha.. :P
men, men.. nu ska jag hitta på något annat fram till idol börjar..


hej svejs.. :)

//Martina


Ge mig sommar någongång.. vintern börja bli jobbig just nu..
Fick bli en sommarbild som jag tog för ett par år sedan när jag och pappa var ute med flotten.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: