Martina Sjödin

om livet och allt annat

29/9-2010

Kategori:

Hej hej..

Onsdag idag.. :)
Sitter med mina läxor.. försöker få in alla engelska glosor och spanska verb-substantiv i huvudet.. men det går verkligen inte.. usch..
Men en bra sak är att jag haft en skit rolig dag på skolan idag..
Emily och jag höll på som vanligt.. Vi höll på att busa runt och jag vet inte hur mycket vi har skrattat idag.. haha..
På engelskan och samhällskunskapen var vi nog värst.. jag har nog ALDRIG haft så kul på en samhälskunskap som jag gjorde idag..
Hon är såååå kär i en kille, men som hon vågar nästan inte prata med honom.. och ja, det är så kul att hålla på att reta hon och jag har flera gånger säkert avslöjat vem det är, men jag tror ingen har varit i närheten.. Men Emily brukar bara säga åt mig då:
"Men Martina, så där kan du ju inte säga, då fattar andra ju vem det är"
haha..
Men på slutet av samhällkunskapen sa Emily att vi skulle starta en webbsida, där vi skulle ge råd hur man skulle kunna prata med den man är kär i.. Bara för att det "brukar" gå så bra för Emily när hon försöker sätta sina "planer" i verket för att kunna sitta bredvid honom eller prata med honom eller nåt annat.. haha.. Men om det var allvar eller inte vet jag inte.. haha.. :P
Vi är som vi är..

Nej nej.. Jag kan inte skriva här nå mer.. måste försöka få in några till innan idol.. :P


Fick bli en bild på underbara Dollar.. :)

Hej svejs..

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: