Martina Sjödin

om livet och allt annat

30/9-2010

Kategori:

Hej hej..
Ännu en rolig dag på GB skolan.. haha.. :P
Gympan var nog jobbigast..
Vi gjorde intervaller, alltså springa en viss tid och gå en viss tid.. Vi sprang i 4 minuter och gick i två minuter.. Till en början gick det ju bra.. Men sedan när vi gått första två minuterna, och skulle springa sa min kropp, stopp.. men jag kämpade.. Men som vanligt stannade jag, gick lite grann och fortsatte sedan springa.. haha.. :P Men, jag kämpade på, och även om jag inte har världens bästa kondition så är jag ändå stolt över mig själv att jag lyckades springa i alla fall två hela fyra minuter, sedan sprang jag ju lite då och då också.. men jag tog mig runt.. haha.. och jag kommer nog sova gott ikväll.. :)
Imorron är det skolfotografering också.. Inte världens roligaste grej, men det brukar ju gå fort så..
Imorron far vi till Bollnäs och hälsar på..
Och från nästa vecka och framåt är det inplanerat prov också.. Vi har fysikprov nästa fredag, sedan har vi samhällskunskap, och spanska veckan därefter tror jag, oxh ett engelska prov är inplanerat också ocj även ett matte prov..

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan plugga lite fysik.. :)

Hej Svejs..

//Martina


Imorron får jag träffa Sam, Rebecca, Robin, Hugo och Wille igen.. haha.. :P wiie.. x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: