Martina Sjödin

om livet och allt annat

8/9-2010

Kategori:

Hej hej..
Idag är det onsdag, och det betyder att det bara är torsdag kvar innan fredagen kommer och man far hem till pappa och träffar Dollar vännen min, (och pappa också såklart) så är även några vänner till pappa uppe på jakt.. Har inte pratat med pappa nåt, men en liten fågel viskade i mitt öra i måndags att dom hade skjutit en då.. haha.. Om det blivit några fler vet jag inte.. Får ringa till han sen..
Men,men.. Idag har jag varit så dryg på skolan så det inte är sant.. Var så trött, och alla som känner mig riktigt väl vet att jag kan bli som jag blir när jag är trött.. Satt och dryga med emily på ett par lektioner, men på något sätt lyckades jag lugna ner mig en stund och jobba, men, men.. Så går det ibland när man är uppe sent.. Låg och prata med Paula igår kväll och när jag trodde på fullaste allvar att hon var full när hon svara i telefon, men det visade sig att hon hade druckit kaffe och ja, vad mer kan jag säga, men som tur var lyckades hon lugna ner sig någorlunda så det gick att prata med henne i alla fall.. Det var kul, var ett tag sen jag prata med hon.. :P
Prata en sväng med min gamla so-lärare Katrin också.. Eller ja, jag behövde hjälp med en samhällskunskap läxa som jag kört fast på.. :)
Vad mer??
Tja, jag ska köra ner min näsa i engelska boken och göra lite engelska läxa, men så kom jag på att mitt block är på skolan och jag har ingen annat att skriva på.. Men det löser sig väl..

Men, men.. Ska ta och sätta igång med den nu..


Hej Svejs..

//Martina



Kommentarer


Kommentera inlägget här: