Martina Sjödin

om livet och allt annat

God natt

Kategori:

Nu säger jag god natt..

Sitter i Sollefteå igen.. I helgen var jag hos mamma i Meåfors, och jag kan säga att det inte hände så mkt.. Hon var ute och hjälpte Anders i huset mest hela dagarna.. :P Jag har typ bara sutte framför tv:n och med lite läxor.. :P
Till veckan börjar älgjakten igen och pappa ska förstås ut i skogen.. Men den här gången ska Dollar få följa med ut.. :) Pappa tycker Tarzan börjar bli gammal nu.. Men jag vet inte, Tarzan får säkert komma ut någon gång.. Pappa sa till mig att han skulle kanske sitta på pass nu i alla fall med Dollar..
Dollar är ju som sagt inte någon älghund utan en harhund.. Men han kan inte vara ensam hela dagarna och om han är inne hos Tarzan smit han bara ut.. :P
Nej, nu ska jag borsta tänderna, sedan krypa ner under täcket.. :)


Hej Svejs..


//Martina




God Natt.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: