Martina Sjödin

om livet och allt annat

Lastbilsträffen

Kategori:

Hej hej..
Söndag idag.. Sitter i Sollefteå igen efter en helg i Sel.

I fredags när jag kom hem, fick Sam sina presenter, sedan gjorde Rebecca ölkorvsgryta, inte min favorit mat, men det blev gott.. Sedan slog vi oss ner i soffan och kikade på Idol..

Igår var det Lastbilsträffen.. For upp med pappa runt halv ett kanske, han skulle stå och steka kolbullar.. Jag och Dollar gick en sväng för oss själva.. Träffade min gamla NO lärare Åsa, även Kiki.. :) pratade en liten snabbis med dom..
Efter ett tag ser jag Rebecca i folkmassan och skyndar mig fram till henne.. haha.. följde med henne, mamma, Robin och Sam till Jessica och Jake..
Var där någon timme, sedan for vi hem till Sel.. Hon och Robin for sedan upp igen efter en stund och jag var hemma med Sam.. Han var en aning grinig till en början.. Men så tog jag honom i vagnen och gick en sväng med honom.. Han somnade en sväng.. Vet inte hur mycket klockan var när jag väckte honom, för att han skulle kunna somna sen och inte vara uppe hela natten.. Men han var lite halv grinig då också, men så fick han lite mat och sedan var humöret på topp igen.. :)


  
Blev inte mycket bilder tagna på lastbilarna eftersom jag hade en Dollar att hålla reda på..




Dollar i bilen.. :D



Sam på kvällen när vi var ensamma.. Vi myste lite i soffan, busade lite och myste lite mer.. :)

   



Så drar vi i Dollars öron också.. :D



"Nej, jag vill inte vara med på kort!!" haha

  

Haha.. Underbara Sam.. :)




Den här bilden får avsluta inlägget.. :)


La Sam runt åtta ungefär.. Han vaknade kanske tre gånger innan Rebecca och Robin kom hem efter ett någongång.. Jag hade nästan somnat i soffan, när jag hör att hundarna börjar skälla lite, och jag vet inte hur, men jag for upp som skjuten ur en raket och började säga åt hundarna att vara tyst så att Sam inte skulle vakna.. haha.. :P


Nu ska jag kika på Parlamentet och sedan sova.. :P


Hej Svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: