Martina Sjödin

om livet och allt annat

Trött

Kategori:

Hej hej..
Idag har jag varit ordentligt trött.. Kan inte förstå vad det kan bero på.. Går inte och lägger mig nå sent..
Jag hade ställt min mobil på halv sju imorse, då snoozar jag en halvtimme så jag kliver upp sju.. Men imorse snoozade jag till halv åtta.. Jag orkade inte kliva upp, men när klockan var halv åtta kunde jag inte snooza mer.. Så det var bara att kliva upp.. Men sen blev jag piggare under dagen.. 
Men under sista lektionen kände jag hur jag blev tröttare och tröttare.. Det kan ha vare för att det var Samhällskunskap och att vi håller på med Regering och Riksdag som jag blev så trött, men ändå.. Just nu orkar jag inte göra spanska läxan, men jag måste göra den ändå..

Jaja, lika bra att göra den nu..

Hej svejs..

//Martina


Tarzan.. =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: