Martina Sjödin

om livet och allt annat

10/4-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Söndag idag och jag far till Sollefteå om någon timme.. :) Pappa och Dollar är hemma från fjälls eller nåt sånt..
Kan inte riktigt säga vart dom varit.. haha.. :D
Jag tog och städa mitt rum igår, det var verkligen något som behövdes.. :D Nu känns det så kul att komma upp till rummet.. Men idag har jag ont i axlarna och i skulderbladet.. tror det är från städningen.. haha.. :)

Grey's Anatomy rullar på tvn och jag är så glad att jag hinner se det innan jag far till Sollefteå.. :D

I fredags hoppade Sara av med mig i fredags.. Jag drog ut mitt referat på svenskan, började med labbrapporten.. Men det bara jävlades för mig så jag gav upp med den... :) Vi gjorde tacos och hade riktigt roligt och trevligt.. :)
Hon for hem på lördagen och hjälpte mig lite med städningen.. haha.. :P Resten av lördagen spenderade jag framför datorn och tvn.. :P

Idag har jag inte gjort så mycket.. Suttit uppe på mitt rum och läst lite ur den förlorade symbolen.. :P

Men, men.. ska kolla vidare på Grey's Anatomy..

Hej Svejs.. :D

//Martina


Stort <3 till den här serien.. :D haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: