Martina Sjödin

om livet och allt annat

13/4-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Jobbiga onsdag..
Onsdagar måste vara den värsta dagen på heeela veckan.. Vi har bara jobbiga lektioner hela dagen.. Spanska, matte, kemi, lunch, naturkunskap, engelska och samhällskunskap.. Kanske tio minuters rast mellan lektionerna också förutom lunchen då.. Men kemin har blivit bra mycket roligare nu.. Jag förstår ungefär lika mycket som förut.. Nästan ingenting, men en del frågetecken har blivit till utropstecken.. Men i alla fall lärarn vi fått är skit rolig.. Våran förra lärare kommer vara borta ett tag så vi fick en pensionerad kemi lärare.. haha.. :P Just nu håller vi på med kemiska bindningar och då för att atomerna ska vara "lycko" så vill dom ha åtta elektroner i sitt yttersta skal.. Det är ingen mening att börja förklara det där nu.. Bara krångligt.. haha.. :P så ja.. Igår blev det en liten "dansuppvisning" när våran lärare skulle visa hur atomer rör sig i en viss bindning eller nåt sånt.. haha..
Ja, han är verkligen jätte roligt och bra.. :D

Men, men.. Prov på fredag och vi få se hur det går.. Oj, oj.. Full fart in i det sista.. :P Har spanska prov nästa vecka också.. Imorgon ska vi ha en temadag hela dagen.. och jag vet inte vad jag ska tycka om det.. Jag gillar inte sånt här.. Inte min grej.. :P Hade någon föreläsning på först på morgon och sedan skulle vi gå runt i olika grupper och göra nåt.. Inte ens våra lärare vet vad vi ska göra..

Nej, måste få in lite mer kemi i mitt huvud..

Hej Svejs.. :D

//Martina.. :)


Det får bli en bild sen i somras.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: