Martina Sjödin

om livet och allt annat

18/4-2011

Kategori:

Hej hej.. :)
Det är måndag igen och jag ska snart gå mot skolan.. :)
I helgen fick jag fin besök från Uppsala.. haha.. :D Helin kom till Ramsele i lördags så igår kom hon till Meåfors.. :) Vi gick en runda i huset sen satt vi på mitt rum och prata om allt möjligt.. Mycket skratt blev det också.. Det känns verkligen att vi bor långt ifrån varandra.. Vi kom fram till att det var 10 månader sen sist vi sågs.. :P Och från att ha träffat varandra varje dag till att inte träffas på 10 månader, det känns som en evighet.. :P
Sedan blev vi lite trött på att sitta uppe på rummet så vi tog en film och gick till lilla huset och titta på den.. haha.. Efter det var det mat och en bil tur till Ramsele där jag skulle med bussen till Sollefteå.. Var lite tråkit att säga hej då, men vi ska nog försöka träffas mer.. :)

Nej, nu ska jag ta och bege mig mot skolan.. :) På torsdag far jag hem till Ramsele igen och då är det lov.. :D Idag ska jag på stan en sväng och försöka hitta några leggings jag kan ha till Rebeccas fest, och så ska jag gå på djuraffärn och köpa ett stort ben till Dollar som han ska få på fredag.. :D

Hej svejs.. :D

//Martina..


Bild sen i somras.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: