Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/4-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
Tisdag och jag sitter på mitt rum och Brolle är på högsta volym i spelarn.. haha.. :D Jag och pappa var och hämta den på OK i söndags.. haha.. Älskar den.. :D
Har tittat på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 nu på förmiddagen och jag vill bara se del 2..
Håller på och tvättar just nu också.. Och har börjat skriva rent mitt andra svenska referat.. :P


Dålig bild, men jag har glömt min kamera i stugan.. :P Brolles nya skiva.. :D

Solen skiner ute och jag har mitt fönster öppet.. :) Tro jag ska gå ut snart.. Men vet inte vad jag ska hitta på ute.. Finns inte direkt något att göra.. Kanske fråga pappa om vi ska fara upp på byn en sväng.. haha.. Eller kanske fara ut en sväng med bilen och övningsköra.. Vi får se vad jag hittar på.. :P

Påsken har varit suverän. Hela helgen har solen skinit och vi har varit ute nästan hela tiden. Blev lite bränd på näsan men det kan jag ta.. Det är inte ofta man kan sitta ute i kortbyxor på påsk som pappa sa.. ;)

Nej, dags att göra nåt annat.. :D

Hej Svejs..

//Martina... :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: