Martina Sjödin

om livet och allt annat

27/4-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej hallå.. :)

Onsdag idag och jag sitter återigen på mitt rum.. Men det var bra mottagning för mitt mobila internet här uppe jämfört med nere i tv rummet.. haha.. :P
Idag vaknade jag av att en underbar liten hund står och skäller nedanför mitt fönster.. Jag pratar såklart om Dollar och det är så att pappa har börjat ha han i hundgården under dagarna.. Men Dollar gillar inte det så han står och skäller och gnäller och vill ut.. Det går bra så länge man är vaken, men när man sover och får höra på Dollars underbara skällande och gnällande.. Det är inte den bäste vaggvisan direkt.. haha.. :P Men han och Tarzan verkar komma bra överens i alla fall.. Tarzan ligger bara och tar det lugnt.. :)

Sitter och skriver mitt svenska referat.. Men det går inte så bra.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men jag får försöka kämpa vidare.. Eller så skriver jag klart det imorron när jag kommer till mamma. Far till henne imorron efter hon slutat jobba. :) Sedan på fredag far vi ner till Bollnäs med ett stopp i Sundsvall.. haha.. :P Ska kanske ta chansen och kolla efter första Harry Potter boken då.. :P haha.. :P Och på lördag är det födelsedagsfirande.. :) På söndag far jag till Sollefteå igen och på måndag är det tillbaka till skolan..

Nej, nu ska jag ta och fortsätta skriva..

Hej svejs.. :)

//Martina.. :D


Bild på mig idag.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: