Martina Sjödin

om livet och allt annat

4/4-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Måndag och ny vecka fullspäckad med läxor och prov.. :)
Imorron, matte prov..
tror att jag hade spanska läxa tills imorron också.. och spanska läxa till på torsdag tror jag.. har inte riktig koll spanska läxorna.. :P och har min kalender som jag fick av Rebecca, där jag skriver upp alla läxor och prov, på skolan.. Det var bra tur att jag fick den.. jag har mycket bättre koll på alla mina läxor och prov.. :)

I helgen har det blivit mycket bus med Sam.. :) Han är bra rolig den pojken.. haha.. :P
I fredags sparka han och mormor lite boll.. När han gjorde mål la han sig ner på golvet med fötterna rakt upp.. haha.. :P Gud så jag, Rebecca och mamma skratta åt han.. haha.. :P Dansa gjorde vi också..
Sedan kolla vi på Så Ska Det Låta.. :) Sedan fick Sam gå och lägga sig och vi kika på Big Brother.. Inte direkt mitt favorit program.. Det var Rebecca som ville se det.. haha.. :P
I lördags for Rebecca till Junsele.. :) Jag och mamma var barnvakt åt Sam och åt hundarna.. :) Vi dansa lite mer, vi var ut en sväng och åkte lite pulka och titta på när Anders körde traktorn.. Jag har spelat Sims, varvat med lite bus.. Sam kom upp och satte sig i mitt knä när jag satt och spela sims.. och där satt han ett bra tag och bara titta.. haha.. :P
Igår kom Rebecca tillbaka från Junsele och vi åt lite mat hos mamma sedan for vi till pappa.. :) Där var jag någon timme bara sedan for jag tillbaka till Sollefteå.. :)

Nu ska jag ta och klä på mig och hitta på något annat att göra tills jag går till skolan.. Det är bra skönt att börja halv ett på måndagar.. haha.. :P

Hej svejs.. :)

//Martina.. :P


Hur kan man inte låta bli att skratta åt det här charmtrollet?? haha.. :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: