Martina Sjödin

om livet och allt annat

7/4-2011

Kategori:

Hej hej.. :)

Torsdag, som måste vara en av mina favorit dagar på veckan.. :D Man behöver inte göra några läxor alls, förutom om man har prov eller nåt sånt på fredag, men inga läxor.. alla är bort gjorda under veckan.. :) Imorron är det fredag och då går vi till elva och sedan far jag till pappa.. Men han kommer inte vara hemma, eftersom han far till fjälls.. :) Mamma jobbar hela helgen, så jag känner inte för att sitta ute i Meåfors.. Sara kommer kanske på fredag och gör mig sällskap.. :) Hon var borta från skolan idag så vi får se om hon kommer.. :) Då blir det tacos till middag.. :D På lördag ska jag ta tag i den tunga uppgift som jag alltid påminns om när jag kliver i mitt rum.. Nämligen städa det.. Så ska jag skriva en labbrapport som är en aning sen och skriva ut en svenska uppgift.. Och kanske om jag orkar, plugga lite naturkunskap..

Igår satt jag kanske två timmar och läste "Den förlorade symbolen" och är på upplösningen eller vad man ska säga.. herregud så spännande det är.. Om någon någonsin funderar på att läsa den boken.. GÖR DET! Finns inga bättre böcker än dom av Dan Brown.. Har sagt förut att Magnus Nordin skriver bra böcker också, men jag vete tusan om Dan Browns är bättre..

Nej, nu kan jag inte sitta här och babbla på om böcker.. Jag måste diska och duscha..

Hej svejs.. :D

//Martina.. :)


15 dagar kvar till Dollar ett års dag.. :D haha.. 15 dagar kvar till Långfredag..
14 dagar kvar till påsklov.. :D Härliga lov.. haha.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: