Martina Sjödin

om livet och allt annat

Sams målgester

Kategori:

Rebecca och Sam har ju varit uppe i helgen.. och i fredags sparkade han lite boll med mamma (inte sams mamma, haha.. xD) och då när han gjorde mål så la han sig på golvet och ja.. :P
Jag skrattade så mycket åt han så att tårarna bara rann.. Men i alla fall så lånade jag bilder från Rebeccas blogg på han.. haha.. :P


haha.. :P Sams målgest.. :)


haha.. :P

På kvällen kollade vi på Så Ska Det Låta, och Sam visste hur man skulle rocka till låtarna..

Jag kom med på ett hörn jag också.. :) Men det bjuder jag på.. :)

Om ni vill se fler bilder på Sam, eller höra mer om hans bus så kan man gå in på
Rebeccas blogg.. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.. :)

Hej Svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: