Martina Sjödin

om livet och allt annat

Skärtorsdag

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :D
Idag är det skärtorsdag och jag går min sista dag innan det är lov.. :) Så tråkit att vi går heldag idag.. Hade varit skönt att sluta tidigt.. :P Har nyss vaknat och ska snart ta och packa mina gympa kläder och skolsaker.. :)
Idag äre bokrecension eller nåt sånt på spanska.. Hade spanska prov igår och det kändes gå ganska bra.. :P

Men, men.. Igår pratade jag med pappa lite och han stod och titta när en ko kalva.. :) Åå.. Jag bara älskar små kalvar som skuttar omkring på lägdan.. Dom är så sööt.. :D Ska försöka få kort på dom, det är inte det lättaste.. haha.. :P

Usch så skönt det ska bli med lov.. Jag känner mig verkligen less på skolan.. Det är prov hit, prov dit, läxor där, läxor här.. Usch.. Men går man en studieförberedande linje så är det väl bara att tacka och ta emot.. haha.. :P

nej, nu ska jag ta och packa mina saker.. :)

Glad Påsk.. :D

//Martina


Något nyvaken men man ger ändå två tummar upp för lov.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: