Martina Sjödin

om livet och allt annat

Wiihoo.. :D :D

Kategori:

Hej hej.. :D
Den här veckan har inte kunnat starta bättre.. :D
Igår fick vi reda på resultaten på fysik provet.. och jag var ETT enda poäng ifrån att få VG.. :P Men jag blev mest glad över att det hade gått så bra.. när jag skrev provet gick det verkligen inge bra, trodde jag precis skulle klara mig som jag gjorde på förra, men så får jag veta att det bara var ett poäng från VG.. gud, både jag och Emily började nästan studsa runt i klassrummet.. för hon trodde att hon inte skulle klara det.. men det gjorde hon.. :D Vi är så duktiga.. :D haha.. :D Och idag fick vi se våra uppsatser vi skrev i onsdags och jag drog till ett MVG där.. Det är helt sjukt.. Jag trodde det skulle bli VG, men ett MVG, och när min lärare sa att jag var påväg mot ett MVG i betyg också.. Oj, oj, oj.. Det enda jag hade MVG i, i nian var slöjd och teknik.. och om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur jag kunde få MVG i teknik.. :P Som sagt, den här veckan kunde inte ha börjat bättre..

Men mycket av den lyckan rann ur mig när jag gjorde matte provet idag.. Kunde typ ingenting, tyckte allt var skit svårt.. Åå.. Ibland hatar jag matte.. Dom två första frågorna gick ju ganska bra.. Sedan dalade allt bara utför.. för hoppningsvis plockar jag lite poäng här och där.. :)

Igår gick jag på stan en sväng och kolla lite efter en present till Rebecca.. Jag har redan köpt en, men fick ögonen på en sak till som jag tänkte kolla.. Men det verkade som att den inte fanns.. Så gick jag in på Lindex en sväng och kolla.. Dom hade typ rea i hela butiken.. så jag kom ut med ett par byxor.. jag verkligen ÄLSKAR Lindex byxor.. :D åsså en typ tröja eller tunika eller nåt sånt som jag kan ha till nåt finare eller nåt sånt.. vet inte hur jag ska förklara det..
Så kollade jag på lägenheter igår också och fick iväg två mejl.. Får se om jag får nå svar.. :)

Näe, om man ska ta och få i sig lite mat.. :)

Hej Svejs.. :D

//Martina..



Ibland känner man sig som en riktig plugghäst.. Men man måste väl vara det när
man går Naturvetenskap.. Eller? haha.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: