Martina Sjödin

om livet och allt annat

10/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Länge sen nu.. :P Men har knappt suttit vid någon dator på hela sommaren.. och när jag gjort det så har jag inte orkat blogga.. :P

Sitter i Sel nu och har nyss ätit frukost.. :) Ska låta den smälta sedan ska jag och Dollar ge oss ut på våran 3 km långa jogging runda.. :) Har börjat motionera lite så ska försöka komma ut så mycket som möjligt nu när man har en hund att springa med.. :)
Imorron far vi till Bollnäs och på fredag åker jag, pappa, Rebecca och Robin vidare på kryssning.. :) Vi ska åka med Cinderella båten.. :D Wiihoo.. Kommer bli awesome.. haha.. :D

Vad mer?

Jo, igår var jag och mamma o flytta in lite saker i nya lägenheten.. :) Var ju tvungen att skaffa en ny nu efter första året.. :P Men det gjorde vi och jag tror faktiskt att jag kommer trivas riktigt bra där.. :) En riktig kyl och frys fick jag eftersom det lilla som fanns där inte fungerade. Men det går att använda ändå men inte som kylskåp.. haha.. ;)

Tror jag inte har så mycket mer att berätta.. :)

Hej Svejs.. :)

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: