Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Sitter i Sel efter en helg till Åland.. :D Jag och pappa for iväg i torsdags till Bollnäs.. På fredagen åkte pappa, jag, Rebecca och Robin ner till stationen och hoppa in i en liten minibuss, for iväg till Söderhamn bytte buss och åkte iväg till Stockholm.. :D Fredag och lördag har varit awesome.. :D På fredagen åt vi sjukt god mat på båten.. Helt otroligt gott.. Vi kunde alla ha  ätit ihjäl oss.. Förrätt, varmrätt och efterrätt.. Efter maten utforskade vi båten lite, gick och kolla runt.. :) Till sist hamnade vi i Fun Club och var där nästan hela kvällen.. Vi dansa och hade trevligt.. :) På lördagen vakna jag efter åtta någongång.. Jag och pappa låg o prata lite när det knacka på dörren och där stod Robin nästan med paniken i halsen. Han trodde att klockan var halv tio och då var frukosten nästan över. Men då sa vi att klockan var bara 20 över åtta ungefär.. Det hadde blivit något knas med deras klockor på mobilen.. Dom hade hoppat fram en timme medan min var normal typ.. haha.. :P

Frukosten var bra den också, men jag tyckte middagen var mycket bättre.. :D Under lördagens resa tillbaka till Stockholm satt vi mest uppe på däck i solen och njöt.. Vi gjorde en sväng till Tax Free och sedan tog vi det lungt innan det var dags att gå ner till bussen.. Vi var den enda bussen så bussen var med på båten och busschaufören hade sagt att vi kunde spara in en halvtimme om alla var samlade när båten la till vid land. Men alla var inte särskilt glada att gå ner till bussen när man kunde sitta uppe på soldäck och drick öl.. Jävla människa vi hade med oss på bussen hem.. Helt sjuk.. Men bortsett från en enda människa så var det en riktig trevlig bussresa hem. :)
High Five på det.. ;)



Idag har jag och Dollar varit ut på en 3 km lång joggingtur.. :) Har duschat och ska snart gå ner en sväng och äta en macka eller så.. Sedan drar jag till Sara och planerar inför helgen.. :D haha.. Kommer bli suveränt.. haha.. :D
Nej, ska göra det då..

Hej svejs..

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: