Martina Sjödin

om livet och allt annat

20/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Lördag och jag är den första i huset som är vaken. Vad är detta?? Det brukar vara Anders först, sen mamma och mycket senare jag.. Inte idag.. haha.. :P

Var till Sundsvall igår med mamma och Anders.. :) Köpte två böcker, ena boken har jag snart läst ut.. "Döden i dina ögon" heter den.. Mycket värd att läsa. Så köpte jag fortsättningen på den som heter "Döden i dina ögon - Arvet".. Köpte även två filmer och lite skolsaker.. Inte så mycket mer blev det.. Jag försöker väl ha så mycket pengar kvar till skolan.. haha.. :P Köpte en bäddsoffa och ett litet bord på Ikea igår till lägenheten som vi lämna av i Sollefteå på hemvägen.. Imorgon ska jag och mamma fara och skruva ihop allt och sedan så är det inflytt för mig.. På måndag kommer några vänner och vi ska ha lite skoj innan skolan och på tisdag återgår vi till allvaret igen.. Jisses.. Jag vill inte.. Tro jag.. :P

Idag återstår att se vad som händer.. Jag ska antagligen ta det lugnt.. Kanske ut och springa lite sen framåt dagen.. :P Det börjar bli lite av en vana att springa ut en liten stund.. Men det krävs mycket vilja av mig att komma ut också.. haha.. Men sen när man väl är ute går det av bara farten och man är hemma på ett litet kick.. ;)

Nej, nu hör jag lite rörelse utanför dörren.. Dags att kliva upp och gå ner o äta lite.. :) Börjar bli hungrig.. haha.. :P

Hej Svejs

//Martina..


Morgontrött och dålig bild på Martina.. Men who cares? haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: