Martina Sjödin

om livet och allt annat

22/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)
För ett år sedan satt jag i Sollefteå med Sara och inväntade dagen då vi skulle börja gymnasiet.. Ett år senare sitter jag i en ny lägenhetet, jag har fått nya underbara vänner och jag väntar på att en ny dag ska ta sin början. Idag är sista dagen på sommarlovet och det ska avslutas på bästa sätt.. Emily, Sara och Josefin ska komma hit och vad vi hittar på vet ingen.. :P Vi hittar på de mest galna saker så man har aldrig tråkit med det "gänget".. haha.. :P Jag har nästan nyss vaknat efter första natten i nya lägenheten. Jag trodde sängen skulle braka ihop eller att jag skulle putta ner min mobil och bok på golvet i sömnen, men inget av de hände.. haha.. :P
Jag ska snart äta lite och sedan hoppa in i duschen och göra mig till människa igen. Sedan ska jag dammsuga lite och sedan invänta vännerna mina.. :P

Igår var mamma och pappa här och vi skruva ihop soffan och sängen och allt annat som skulle skruvas ihop. Vi kopplade in boxen till tvn.. Men fick inte igång den först.. Så när pappa hade farit tittade jag och mamma lite till och vi fick till det till slut.. Så nu kan jag titta på tv.. Ettan, tvåan, fyran, kunskapskanalen, barnkanalen och nå mer kanaler.. haha.. :P

Nej, men om man ska ta och hoppa in i duschen då.. :P

Hej Svejs..

//Martina.. :P


Bild sen ivintras.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: