Martina Sjödin

om livet och allt annat

25/8-2011

Kategori: Min Vardag

Hej hej.. :)

Torsdag och veckan är snart slut. Jag ska snart sticka ut på en joggingtur och vi får hoppas jag inte springer vilse i Sollefteå.. haha.. :P Imorron far jag till pappa efter skolan.. Slutar kanske halv tre så då sticker jag hit till lägenheten och fixar lite sen drar jag hemåt.. :) Ska bli skönt att komma hem, även om det kan vara lite trångt där..

Idag var jag till syon och prata om mitt estetiska val.. Jag har inte fått det på mitt schema så jag trodde det skulle bli nästa år, men så fick jag veta att dem skulle ta bort syslöjd som estetiskt val så det var ju bara att gå till syon och prata med henne om det.. Och hon sa att det var inge bra och att det måste ha blivit ett fel.. Hon skulle mejla han som la schemat och om det inte skulle gå att fixa får jag ta något annat istället och då tog jag bild eftersom musik inte är något för mig.. :P Vi får hoppas det löser sig så att jag får ha syslöjd som är det enda jag är bra på.

Vad mer?? :) Jo imorse märkte jag att min duschstång rasat ner.. Hade hängt min duschmatta eller vad det heter, en sån där man har i badkaret så man inte halkar, men i alla fall.. Jag hade hängt den där så den skulle torka.. Visste inte vart jag skulle hä den annars.. Och den hade hängt där sen tisdags så det såg ut som att det skulle hålla. Och igårkväll när jag gick och la mig var den på väggen och imorse hade den rasat.. haha.. oops.. :P

Nej, ska sticka ut en sväng nu.. :)

Hej svejs..

//Martina.. :)


Imorgon får jag träffa min galna men söta Dollar.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: